Er det noen som har bruk for meg ?

Er det noen som har bruk for meg ? 

Er på utkikk etter en jobb, åpen for det meste, men dog helst i det jeg har erfaring med

Av relevante kvalifikasjoner for stillingen vil jeg spesielt fremheve:

Erfaring som Bussjåfør

Erfaring som sjåfør på Lastbil

Erfaring som Truckfører på mange type av truck.

Jeg er god og sikker sjåfør med bra kunnskap for kjøring med frakt og lastbiler også busskjøring med passasjere.

Jeg er født og oppvokst på island. Vant med hardt arbeite
Jeg er relativt nyflyttet hit til norge, kom hit slutten av juni 2010.
Jeg går på kveldskole for at lære å snakke bedre norsk en jeg gjør i dag.
Min norsk er brukbar men ikke så god som jeg ville ønske sjøl, det er 2 kveld per uke fra klokken
16.30 til 19:45 på Mandag / Onsdag i Internatsjonal skolen í Gamlebyen í Fredrikstad.

Med Vennlig hilsen
Og ta gjerne kontakt for nærmere opplysninger., CV o.l.

Guðjón Ólafsson
Tel: 98883817  / 69510565

E-post: gutti62@gmail.com     


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband